جدیدترین اخبارومقاله ها

دسته بندی موضوعی

تجهیزات پزشکی صا ایران

صاایران
 

تجهیزات پزشکی صا ایران

صنعت تجهیزات پزشکی صاایران فعالیت خود را در زمینه‌ی طراحی و تولید تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی پیشرفته از سال 1380 آغاز کرده است. در حال حاضر محصولات پزشکی متعددی توسط محققان و دانش پژوهان جوان این صنعت طراحی و تولید شده است که علاوه بر تأمین نیازمندی های مراکز درمانی داخل کشور، به سایر کشورها نیز صادر می گردد. طراحی و تولید محصولات جدید و متنوع، همگام با تکنولوژی روز، همواره از راهبرد های اصلی ما بوده است. یکی از مزیت های مجموعه ما، بهره برداری از گروه تحقیق و توسعه قوی و پویاست. در این شرکت همواره تحقیق و پژوهش موتور متحرک تولید محصولات جدید و متنوع بوده است و تجربه موفق در طراحی و تولید سیستم‌های با تکنولوژی پیشرفته، حاصل سالها تحقیقات هدفمند و برنامه ریزی شده می‌باشد. در طول سال‌های اخیر با سرمایه گذاری های انجام شده برروی تحقیقات، یکی از بزرگترین و موفق ترین هسته‌های تحقیقاتی در حوزه‌ی طراحی و تولید تجهیزات پزشکی کشور با منابع انسانی قوی شکل گرفته است.

 

برخی از تجهیزات پزشکی تولیدی شرکت صا ایران

  • انواع ساکشن ها جراحی
  • مانیتورینگ های علائم حیاتی
  • سامانه های هوشمند بیمارستانی
  • تجهیزات آزمایشگاهی و کالیبراسیون

 جزییات محصولات تجهیزات پزشکی صاایران را مشاهده فرمایید.

طراحی و تولید محصولات جدید و متنوع، همگام با تکنولوژی روز، همواره از راهبرد های اصلی شرکت تجهیزات پزشکی صاایران بوده است.
یکی از مزیت های مجموعه صاایران ، بهره برداری از گروه تحقیق و توسعه قوی و پویاست. در این شرکت همواره تحقیق و پژوهش موتور متحرک تولید محصولات جدید و متنوع بوده است و تجربه موفق در طراحی و تولید سیستم‌های با تکنولوژی پیشرفته، حاصل سالها تحقیقات هدفمند و برنامه ریزی شده می‌باشد.
در طول سال‌های اخیر با سرمایه گذاری های انجام شده برروی تحقیقات، یکی از بزرگترین و موفق ترین هسته‌های تحقیقاتی در حوزه‌ی طراحی و تولید تجهیزات پزشکی کشور با منابع انسانی قوی شکل گرفته است.

تولید تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی با تکنولوژی پیشرفته از جمله مانیتور علائم حیاتی قلب ، تله مانیتورینگ ، تله مدیسین ، مانیتورینگ امواج مغزی، ساکشن پزشکی و میکروسکوپ‌های بیولوژیکی پیشرفته، توسط گروه تجهیزات پزشکی صاایران خود دلیلی بر این مدعاست.
جهش در کیفیت محصولات و برآورده سازی نیازهای مشتریان را با پیاده سازی سیستم های کیفیت و استانداردهای زیرمجموعه CE-Marking از افتخارات صاایران است.

یکی از مهمترین استراتژی های تجهیزات پزشکی صاایران ، پیاده سازی سیستم‌های مدیریت کیفیت در جهت ارتقاء رضایتمندی مشتریان است. استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 و ISO 13485 یکی از بزرگترین عوامل پیشرفت این شرکت در پاسخگویی به خواسته‌های مشتریان بوده است.
به اعتقاد کارشناسان صاایران تولید ، شروع یک حرکت است، برآوردن نیازهای مشتری و توسعه و ارتقاء کیفیت محصولات، را وظیفه خود می دانند. باور دارند  که استاندارد، حداقل ملزومات را تدوین می‌کند و برای کسب رضایت مشتری باید فراتر از استاندارد عمل کنند . در همین راستا می کوشند محصولاتی با کیفیت برتر تولید و با ارائه خدمات پس از فروش مناسب در جهت ارتقای رضایتمندی مشتریان گام بردارند و با نوآوری در محصولات و خدمات، “هر روز بهتر از دیروز” باشند. کارشناسان و متخصصان تجهیزات پزشکی صاایران همواره می کوشند تا تجهیزات پزشکی پیشرفته ای را برای پزشکان و متخصصان کشور تولید و ارائه نمایند.

 

لطفا جهت مشاهده لیست محصولات شرکت صا ایران کلیک فرمایید.

نظرات کاربران

ثبت نظر شما