توسعه و تجهیز امینسان
  • نوع مالکیت شرکت سهامی خاص
  • شماره ثبت 168493
  • مدیر عامل شیدا امینی
  • موقعیت ایران-تهران- تهران -اتوبان جلال ال احمد-حدفاصل پل یادگار امام و خیابان اشرفی اصفهانی-خیابان ارمکان دوم پلاک 6
تولیدکننده
  • محصولات ملکولی(Aminsan)
واردکننده
  • مواد شیمیایی(Bio Basic Canada) کانادا
حوزه تخصصی فعالیت
ژنومیک و بیوتکنولوژی
محصولات ثبت شده در جی‌مد
اطلاعات تماس
معرفی
شرکت امینسان با بیش از 20 سال تجربه و سابقه درخشان در ارائه و تولید محصولات زیستی مواد اولیه دارویی معرف ها و مواد و محصولات آزمایشگاهی ( تحقیقاتی و تشخیصی)در حیطه انسانی کشاورزی غذایی شیمیایی نفت و پلیمر بهداشتی دامی نهاده های دامی مکمل های خوراکی و داروهای دام و طیور مشغول به کار می باشد.

شرکت امینسان با دو دهه فعالیت نامی شناخته شده در صنعت آزمایشگاهی کشور می باشد که با بکارگیری نیروهای جوان و دانش محور و کارامد در جهت رشد و بالندگی کشور و شرکتهای خود گام بر می دارد.

هدف شرکت تولید و عرضه محصولات با کیفیت اصیل با قیمت های مناسب جهت ارتقا دانش جامعه متخصصین جلب رضایتمندی مشتریان مشاوره و کمک به خرید و انتخاب محصولات مناسب برای محققان و مواد اولیه برای خط تولید شرکتهای تولیدی تحقیقاتی می باشد.

در این راستا استفاده از نو آوری و تکنولوژی های جدید روز در دنیا با تولید معرف ها و محصولات بیولوژیک به منظور رفع نیازهای کشور و ایجاد خودکفایی در جهت کاهش وابستگی به محصولات خارجی و کمک به ارتقا تولیدات داخلی سرلوحه این شرکت می باشد.

شرکت با داشتن امکانات اختصاصی نظیر آزمایشگاه تحقیقاتی و همکاری با مراکز معتبرو دارا بودن متخصصین زبده در مجموعه خود آماده همکاری در پروژه های تحقیقاتی مشترک و همچنین ارائه مشاوره و خدمات به دانش پژوهان در ارتباط با امور عملی و تئوری آزمایشگاهی با افراد مراکز و سازمان ها می باشد.

شرکت امینسان افتخار دارد با دارا بودن چندین نمایندگی خارجی معتبر نظیر:

ابنوا تایوان تولیدکننده آنتی بادی های مونوکلونال و پلی کلونال و محصولات مرتبط کیت های الایزا و مارکرهای فلوئورسانت

بیوبیسیک کانادا تولیدکننده مواد شیمیایی و بیوشیمیایی کیت های بیولوژی ملکولی لوازم مصرفی یکبار مصرف و سرویس های بیولوژی ملکولی شامل سنتز پرایمر

تاکارا ژاپن تولیدکننده محصولات بیولوژی سلولی و ملکولی و بیوتکنولوژی

اقدام به ارائه محصولات به روز با تکنولوژی بالا می نماید .

همچنین امینسان یک شرکت خارجی در اروپا دارد و از آن طریق نیازمندی ها و سفارشات مشتریان خود را از اقصی نقاط دنیا از برندهای معتبر تامین و عرضه می نماید.

شرکت امینسان با داشتن مقادیر زیادی موجودی از کالاهای پر مصرف ازمحصولات تولیدی خود و برندهای خارجی معتبر در انبار خود آماده خدمت رسانی منظم و بر طبق اصول و استاندارد های لازم و با رعایت شرایط حمل کالاهای فریزری و یخچالی با زنجیره سرد می باشد.